Projekty EMOCJONALNE – unikalność przez autentyczność

Patronat Medialny Portalu W-A.pl

10-10-2011  Autor: Katarzyna Jaślar   Źródło: Balance Education   Kategoria: Patronaty

Zapraszamy do bezpłatnego udziału w seminariach, które odbędą się podczas Targów INVEST-HOTEL w Poznaniu w dniach 19- 21 października 2011 r.

 

 

 

 

Projekty EMOCJONALNE – unikalność przez autentyczność
19.10.2011 r., w godz. 12.30 – 14.00
Pawilon 7, I Piętro, Sala konferencyjna F

  • Dlaczego w Polsce nie buduje się hoteli emocjonalnych?

  • Unikalność przez autentyczność: jak to osiągnąć w projektach hotelowych?

  • Budowanie relacji inwestor – architekt – konsultant branżowy w projektach niesieciowych.

  • Praktyczne przykłady budowania projektów emocjonalnych na podstawie wizyt studyjnych w wybranych hotelach na świecie.

  • Specyfika kreowania BRANDU wyróżniającego się na rynku.

Coraz więcej Gości oczekuje w hotelu nie tylko ODPOCZYNKU, ale także pokazania nowego podejścia do zdrowia i własnego ciała (CHANGE). Ta potrzeba Gości wykorzystywana jest w projektowaniu nowych, emocjonalnych obiektów hotelowych. Hotel  powinien wywołać zdumienie i skłonić gości do myślenia o powtórnej wizycie. Służą temu architektura oraz harmonijna kreacja wyróżniających się programów marketingowych. Aby stworzyć taki projekt konieczna jest nie tylko chęć Inwestora do wybudowania nowego obiektu, ale przede wszystkim harmonijna współpraca trzech kluczowych osób: Inwestora – Architekta oraz Konsultanta Branżowego.
Seminarium oparte będzie w dużej mierze na wnioskach i materiałach autora zebranych podczas wizyt studyjnych w ponad 40 wiodących hotelach emocjonalnych na świecie oraz na spotkaniach z osobami zaangażowanymi w kreowanie takich projektów.
Nowością będzie pokazanie kierunku tworzenia planów marketingowych w hotelu opartych na własnych, unikalnych punktach Gościnności Usługowej /UPG/.

Program konferencji > > > (.doc)

Informacje, rejestracja:
Balance Education, Katarzyna Jaślar, tel. 600 955 407, fax 12 350 47 32, k.jaslar@balaneeducation.pl
Więcej, rejestracja on-line: www.balanceeducation.pl/szkolenie/m/30/sz/256

AURELIS – Serce Polskiego Vitality
19.10.2011 r. godzina 14.15 – 15.30
Pawilon 7, Piętro, Sala konferencyjna F


Panel dla inwestorów/ ich przedstawicieli planujących budowę nowego obiektu lub zainteresowanych inwestowaniem w branżę hotelową.

Panel inwestycyjno-marketingowy. Praktyczne aspekty tworzenia nowego projektu hotelu środowiskowego AURELIS – wyjątkowa szansa zapoznania się z procesem tworzenia projektu i możliwościami realizacji inwestorskiej.

Pełne przedstawienie założeń i możliwości nowego projektu hotelowego AURELIS – Serce Polskiego Vitality.

Aurelis jest dokładnie zaplanowanym projektem stworzonym po prawie 18 latach pracy przy projektach hotelowych i turystycznych obejmujących różne dziedziny gościnności usługowej w Polsce i poza jej granicami.
AURELIS  jest także próbą odpowiedzi na wątpliwości i niekończące się dyskusje z przyjaciółmi, konsultantami i managerami innych hoteli, czy uda się stworzyć hotel, który zmieni tradycyjne podejście do wypoczynku i skłoni Gościa do myślenia o hotelu, jako o ,,swoim ośrodku”, do którego chce się  wracać i który warto  odkrywać na nowo.

  • Połączenie znakomitej lokalizacji z oryginalnym i autorskim programem funkcjonalnym, precyzyjnie dopasowanym do potrzeb klienta bazowego,

  • Realizacja przestrzenno- architektoniczna wpisana w przyrodę; komfortowa i nieprzeciętna architektura obiektu umiejętnie wykorzystująca walory krajobrazowe i teren ośrodka

  • Unikalne w Polsce zaplanowanie modułu zabiegowego i rekreacyjnego umożliwiające wykreowanie autorskich programów użytkowych

  • Umiejętne powiązanie oferty ćwiczeń w ramach konceptu sweat for fit z ofertą gastronomii typu gourmet oraz możliwości spotkań najwyższego segmentu kadry zarządczej na kilkugodzinnych naradach z późniejszym korzystaniem z oferty ośrodka

Program konferencji > > > (.doc)

Informacje, rejestracja:
Balance Education, Katarzyna Jaślar, tel. 600 955 407, fax 12 350 47 32, k.jaslar@balaneeducation.pl

Więcej, rejestracja on-line: www.balanceeducation.pl/szkolenie/m/37/sz/257

Inwestycje w OBIEKTY ZABYTKOWE – kreowanie marki historycznej
20.10.2011 r. godzina 10.30 – 12.00
Pawilon 7, Piętro, Sala konferencyjna F

  • Kreowanie profesjonalnej marki historycznej w okresie spowolnienia rynkowego

  • Nowy, interesujący trend w obiektach historycznych – niezależne obiekty miejskie kategorii boutique B&B.

Osoby chcące zainwestować w branżę hotelowych obiektów historycznych mają obecnie do wyboru kilkadziesiąt działających hoteli  /zamków, pałaców, dworków etc./. Niektóre z nich w bardzo atrakcyjnych  cenach, porównując chociażby rynek z lat 2006-2008.  Jedną z przyczyn słabej kondycji finansowej istniejących obiektów jest  załamanie na rynku imprez firmowych oraz brak zadowalającej oferty dla alternatywnych segmentów rynku. Przyczyną niekorzystnej sytuacji jest także brak możliwości inwestycji technicznych w obiekty i części wellness & SPA.
Zarówno nowi/potencjalni inwestorzy, jak i managerowie istniejących obiektów muszą zmierzyć się problemem wykreowania własnej, unikalnej marki zdolnej do przetrwania w szybko zmieniających się realiach rynkowych. Seminarium będzie próbą pokazania możliwości stworzenia takich programów oraz modyfikacji istniejących. Autor bazuje na własnych doświadczeniach nabytych podczas kilkunastu lat zarządzania obiektami historycznymi oraz na przykładach z wizyt studyjnych w historycznych obiektach poza Polską.
Dodatkowo przedstawiona zostanie charakterystyka mniejszych obiektów miejskich, których oferta skierowana jest do wymagającego segmentu klienta historycznego i  kulturowego. Koncept historycznych obiektów typu boutique B&B opartych na personalnym podejściu do zagadnień gościnności usługowej i marketingu takich usług.

Program konferencji > > > (.doc)

Informacje, rejestracja:
Balance Education, Katarzyna Jaślar, tel. 600 955 407, fax 12 350 47 32, k.jaslar@balaneeducation.pl

Więcej, rejestracja on-line: www.balanceeducation.pl/szkolenie/m/37/sz/258

Zapraszamy również do obejrzenia wystawy: Nowe hotele w Polsce – architektura i wnętrza.
Wystawa prezentująca najlepsze prace kilkunastu pracowni projektowych wyróżniających się pomysłami i doświadczeniem w projektowaniu obiektów noclegowych. Przedstawimy już istniejące hotele, hotele w trakcie realizacji i projekty oczekujące na rozpoczęcie inwestycji. Swoje prace pokażą zarówno architekci uznani i rozpoznawalni, jak i ci, którzy tworząc dobrą architekturę i unikalne projekty wnętrz dopiero budują swoją pozycję na rynku.
W jednym miejscu znajdą Państwo wiele rozwiązań, świeżych koncepcji, inspiracji, projekty o różnej skali i różnym charakterze. Nie zabraknie nawet hoteli w obiektach zabytkowych.
Będą Państwo mogli w przyjaznej atmosferze, przy filiżance dobrej kawy porozmawiać  z reprezentantami pracowni o swoich inwestycjach i warunkach ewentualnej współpracy.

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com