Elegancki sklep – bardzo proste

Informacja Prasowa

02-02-2013  Autor: www.edi.com.pl   Źródło: www.edi.com.pl   Kategoria: Wiadomości z kraju

Statystyki pokazują, że codziennie w Polsce otwiera się więcej nowych firm niż się ich zamyka. Znacząca część otwieranych biznesów, to różnego rodzaju placówki handlowe – sklepy, stoiska, markety. Gołym okiem jednak widać jak duża na tym rynku panuje konkurencja, a to z kolei sprawia, że obecnie nie wystarczy otworzyć sklep i odpowiednio go zatowarować. Dzisiaj potrzeba czegoś więcej.

Dwa sklepy z podobnym asortymentem położone w miejscach o zbliżonym natężeniu ruchu i mającym porównywalne ceny mogą, mimo tego, osiągać zupełnie różne obroty. Dlaczego? Badacze procesów rynkowych już to sprawdzili. Sam towar, choćby najlepszy, to za mało. Sprzedawane artykuły muszą być jeszcze odpowiednio wyeksponowane, nie mogą leżeć gdzieś na sklepowych półkach, do których dostęp ma jedynie ekspedientka. Sam sklep zaś musi swoim atrakcyjnym wyglądem zachęcać przechodnia do odwiedzin. Wtedy dopiero można liczyć na sukces.

Jak to uczynić? Dosyć prosto – powstała cała branża, która zajmuje się produkcją i dystrybucją artykułów służących do wyposażenia sklepów. Eleganckie regały, wieszaki, stojaki, manekiny, a także torby z nadrukami reklamowymi, koszyki i dziesiątki innych produktów, które podniosą rangę placówki, ułatwią przygotowanie ekspozycji i zachęcą do zakupów. Zapracowany przedsiębiorca nie musi w celu ich nabycia odwiedzać licznych hurtowni, z których każda oferuje coś innego. Wszystko, co potrzeba może nabyć w jednym miejscu. Tym miejscem jest internet.

Sklep internetowy, który znajdziemy pod adresem www.edi.com.pl i który dodatkowo posiada swoje placówki stacjonarne jest świetnym przykładem jak szybko i bezproblemowo można zmienić każdy sklep w placówkę handlową na prawdziwie europejskim poziomie. Sklep działa na zasadach podobnych jakie obowiązują w większości sklepów internetowych. Wpisujemy do wyszukiwarki adres www.edi.com.pl, wybieramy, co jest potrzebne i oczekujemy na przesyłkę. Wiążę się to z pewnym wydatkiem, ale ten wydatek przełoży się na obroty. Konkurencja przecież nie śpi.

www.edi.com.pl

 
 
Copyright by W-A.pl 2007, e-mail: admin@w-a.pl      W-A.pl      www.wydział-architektury.com